آتش‌سوزی در پارک ملی کرخه مهار شد + جزییات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) حمله سارق سابقه دار به ماموران پلیس با چاقو جاده هراز مسدود شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) قتل راننده تهرانی با یک گلوله در سرش هفت آسیب خطرناک تاتو و خالکوبی که از آن بی خبر هستید کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در تهران بازداشت یک زن به دلیل سرقت پست‌های مخابراتی حریق انبار چوب و مبل در خیابان کلاهدوز مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) سرگذشت دردناک عروس دایی| پای دختران خیابانی در میان بود حکم حبس و شلاق برای جوان فریبکار روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات
سرخط خبرها

۳۲ هزار ترقه خطرناک به چهارشنبه سوری نرسید

  • کد خبر: ۱۰۱۹۱۰
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
  • ۱
۳۲ هزار ترقه خطرناک به چهارشنبه سوری نرسید
مدت‌ها بود که منتظر بودند تا چهارشنبه آخر سال برسد و بتوانند با فریب جوانان و نوجوانان، پول‌های کلانی به جیب بزنند. آن‌ها برای یافتن مشتری به هر دری می‌زدند، از ترغیب زبانی گرفته تا تبلیغات مجازی.

محمدجواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ مدت‌ها بود که منتظر بودند تا چهارشنبه آخر سال برسد و بتوانند با فریب جوانان و نوجوانان، پول‌های کلانی به جیب بزنند. آن‌ها برای یافتن مشتری به هر دری می‌زدند، از ترغیب زبانی گرفته تا تبلیغات مجازی. موضوعی که از چشم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی مخفی نماند و این افراد پیش از رساندن محموله‌های خطرناکشان به دست بچه‌های کم سن و سال، صید قانون شدند.

ماجرای رسیدگی به پرونده فروش مواد محترقه خطرناک در مشهد و استان، از مدت‌ها قبل در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی قرار گرفته بود. در جدیدترین پرونده رسیدگی شده در این حوزه مأموران این پلیس توانستند دو متهم را به همراه ۳۲ هزار عدد انواع موادمحترقه خطرناک دستگیر کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی جزئیات این پرونده را این گونه تشرح کرد: مأموران ما با دریافت تبلیغاتی در فضای مجازی متوجه تحرک مجرمانه عده‌ای شدند که قصد فروش موادمحترقه شدیدا خطرناکی را داشتند.

سرهنگ امید نودهی با اشاره به آغاز تحقیقات به منظور شناسایی متهمان بیان کرد: در این راستا با اقدامات فنی، مشخص شد که متهمان قصد دارند محموله بزرگی را از مبدأ یکی از شهرستان‌های استان به مشهد منتقل کنند.
به گفته این مسئول انتظامی، با دریافت این اطلاعات مهم عملیات پیشگیرانه آغاز شد و خودرو متهمان که یک تیبا بود، پیش از رسیدن به مشهد شناسایی و متوقف شد. در بازرسی از این خودرو ۳۲ هزار عدد انواع موادمحترقه کشف و هم زمان با توقیف خودرو دو متهم نیز دستگیر شدند.

کشف روغن‌های احتکار شده

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی در ادامه جزئیاتی از کشف بزرگ روغن‌های خوراکی احتکار شده در مشهد را تشریح کرد.
بر این اساس اطلاعاتی محرمانه به پلیس مشهد گزارش شد که نشان می‌داد عده‌ای سودجو با رفتار مجرمانه شان اقدام به جلوگیری از توزیع میزان زیادی روغن خوراکی در بازار مشهد کرده اند.

نزدیک شدن به سال نو، اهمیت این پرونده را دوچندان کرده بود، زیرا متهمان با قصد برهم زدن امنیت اقتصادی می‌خواستند این محموله را زمانی وارد بازار کنند که بیشترین سود را دریافت کنند. اما مأموران با انجام تحقیقاتشان توانستند انبار کالا‌های احتکار شده را در حاشیه شهر مشهد شناسایی کنند.
پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی، مأموران وارد عمل شدند و در عملیاتی ضربتی این انبار را بازرسی کردند که نتیجه آن کشف ۸۰ هزار لیتر روغن خوراکی بود.
این محموله کشف شده با دستور مقام قضایی به جهاد کشاورزی خراسان رضوی تحویل داده شد و بررسی‌های پرونده ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
از این ویدیو گلزار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->